Robinson met…

Ik had het prima voor elkaar, nadat ik elf jaar bij de speciale strijdkrachten had gediend was ik nu bewaker en piloot voor een elite universiteit op de Samoa eilanden. Hier krijgen de rijken der aarde les, kinderen van oliesjeiks, zakenlui, acteurs en meer vermogende types. Als bewaker heb ik mijn handen vol aan jonge heren uit Samoa die maar wat graag in de buurt rond hangen want 80% van de studentes zijn vrouwen. De universiteit heeft regelmatig zeer luxueuze uitstapjes en ik vlieg dan met de privéjet van de school naar de diverse locaties. De jet is een luxe vliegtuig met plek voor max. 20 personen, maar met zeer luxueuze stoelen en een goedgevulde bar. Naast studeren word er ook veel aan sport gedaan, er is een hockey, baseball, een volleybalploeg en ook een zwemploeg. Het hockey is een en al dames en ze zijn best goed. In de Verenigde Staten staan ze al een aantal jaren aan de top in de scholen-competities. Ook dit jaar gaan ze er voor, maar ze gaan eerst een weekje luieren in het privé-ressort van de universiteit in Liechtenstein. Vanavond is het erg rumoerig, de achterblijvers organiseren een afscheidsfuif en feest vieren kunnen ze wel. Een paar hockeymeiden zijn echter echte sporters en houden het rustig op drankgebruik. Angela, Mia en Marina kwamen al vlug bij mij staan om een beetje uit de dronken bende te blijven. Ik begeleid hen naar hun suites en krijg een kusje op mijn wang als dank voor de goede zorgen. Een uitnodiging binnen nog wat te drinken sla ik af want relaties zijn strafbaar. De volgende ochtend sta ik vroeg op en om 06:00 loop ik mijn vaste trainingsronde van ongeveer 12 kilometer, om kwart voor 7 ga ik douchen, strak in het pak en een snel ontbijt zodat ik om 8 uur de eerst check aan het vliegtuig kan doen. Om 9:00 verzamelen de eerst dames zich bij het vliegtuig zodat ze hun beste plekjes in het vliegtuig kunnen krijgen. Angela is er ook want zij doet een vliegopleiding en is vandaag mijn co-piloot.

Om kwart voor tien zitten ze allemaal op hun plek, 16 speelsters, 1 verzorgster en 1 coach. Angela legt de verplichte veiligheidsregels uit terwijl ik langzaam naar de startbaan taxi. Als Angela weer de cockpit binnen stapt, walmt er een zalige geur langs mij en ik neem haar even goed in mij op. Het is een schitterende vrouw van Arabische afkomst met lang intens zwart haar en blauwe ogen, ze draagt een sjaaltje om haar hoofd als vrome vrouw maar haar blouse staat ruim open wat mij een ongeremde blik op haar borsten geeft. Ik heb al vaker met haar gevlogen en ze scheen er plezier in te vinden om met mij te flirten. We draaien de startbaan op en doen nog een vlugge check voor we volle gas geven, de landingsbaan is maar net lang genoeg dus we moeten scherp reageren om op tijd in de lucht te zijn. Het vliegtuig springt naar voren en de snelheid drukt ons in onze stoelen.

Op driekwart van de baan beginnen Angela en ik de stuurknuppel naar ons toe te trekken en op 90% van de baan komen we los. We klimmen rustig naar 11 km hoogte en zetten koers richting Europa, als we eenmaal daar zijn staat Angela op geeft mij een kusje op mijn wang en zegt “ben zo weer terug.” Ik regel de automatische piloot en pak mijn boek er bij om te lezen. Na een kwartier kwam Angela terug en met haar kwamen ook Mia en Marina de cockpit binnen. De dames beginnen te kletsen en pesten mij af en toe met een por en zelfs met wrijven over mijn kruis. Gelukkig heb ik een goede zelfbeheersing. Dan plots begin het vliegtuig hevig te schudden en beginnen er diverse alarmen af te gaan. Ik zeg Mia en Marina plaats te nemen op de stewardess stoelen in de cockpit en Angela springt als een haas in de copiloot stoel. We zijn in een stormdepressie terecht gekomen en het vliegtuig duikt bijna een kilometer omlaag voor we het weer onder controle krijgen. Het zweet gutst van onze hoofden maar we zuchten van opluchting als we weer controle krijgen. We beginnen weer rustig te stijgen als ik een enorme knal achter in het vliegtuig hoor, direct daarop valt alle elektronica uit en begon het vliegtuig aan een duikvlucht. Ik gil commando’s naar Angela en hoor alle passagiers hard gillen. Ik werkte als een robot terwijl ik de hoogtemeter met sprongen omlaag zag schieten. Ik trok het zekeringenpaneel eruit en zag dat veel er van kapot was. Ik greep snel de reserve en drukte hem in het paneel. Langzaam kwamen er weer wat instrumenten tot leven maar Angela gilde “nog anderhalve kilometer!” Als een gek probeerde ik de motoren weer te starten en met een snel naderende oceaan schoot de rechter motor weer aan. Ik kreeg weer controle en begon het vliegtuig uit de duikvlucht te trekken.

Angela en ik trokken met al onze kracht aan de stuurknuppel en kregen het vliegtuig horizontaal. Net als we met opluchting opkijken, slaat de schrik ons om het hart. Voor ons doemt een enorme golf, we vliegen blijkbaar maar meters boven het wateroppervlak. Er is geen houden aan en ik gil BRACE BRACE BRACE in de intercom en iedereen in de cockpit schiet in crashpositie. Met een enorme knal schiet het vliegtuig de golf in, ik verlies een moment mijn bewustzijn maar mijn enorme adrenaline en special strijdkrachten-ervaring brengen mij snel weer bij. Ik kijk de cockpit rond en zie dat alle dames nog in leven zijn, alleen Marina is bewusteloos. Er stroomde water de door de cockpitdeur en ik grijp snel het reddingsvlot en een EHBO kit. Ik grijp Marina en Angela, open de deur nadat we allemaal een flinke teug lucht hebben genomen. We merken dat het hele achterstuk van het vliegtuig weg is. Snel gooit Angela het vlot open en leg ik Marina er in, daarna stappen Mia en Angela er in en als laatste spring ik erbij. Direct als ik in de boot lig zink de cockpit. We kijken en roepen naar de rest van de passagiers maar de hevige regen en de hoge golven maken het onmogelijk. Dan plots zit Mia een team lid en we peddelen er zo snel mogelijk naar toe. Het is Sarah we trekken haar snel aan boord waar blijkt dat ze is gewond aan haar been. Angela geeft haar sjaal om haar te verbinden en we kruipen dicht tegen elkaar aan om weer warm te worden. Er wordt gesnikt maar door de enorme druk en het zwoegen, vallen we allemaal in slaap. De volgende dag is de zee rustiger en kunnen we ons oriënteren op de situatie, na een rondgang komen er 1 fles water en twee candybars naar boven die we als ontbijt met zijn vijven delen.

We zetten het zeiltje op en dobberen een halve dag als Mia ineens roept dat ze land ziet. En ja hoor een klein stipje wordt langzaam groter en er wordt een eiland zichtbaar. De kokosnoten zagen er zeer welkom uit en we gebruikten de peddels om in de juiste richting te blijven. Na ruim een uur lukt het ons om door de branding te breken en meren we af op een schitterend strand. We helpen eerst Sarah aan land en dan trekken we het reddingsvlot het strand op. Eens tot rust gekomen beginnen we met plannen maken. Ik schiet eerst een kokosboom in en onder het genot van verse kokosmelk verdeelden we de taken. Marina blijft bij Sarah, Mia gaat op zoek nabij ons vlot naar nuttige dingen die mogelijk nog aangespoeld zijn en Angela en ik gaan op zoek naar eten en materiaal om een beschutting te bouwen. Ik had mijn Barreta pistool en commando mes nog om mijn middel hangen en besloot Mia de Barreta te geven voor het geval dat… Angela en ik verdwenen de rimboe in en begonnen te zoeken naar eten.

Na een kwartier komen we sporen tegen van een soort loopvogel. Ik besluit 2 vallen te zetten. Angela en ik gingen even verder op zitten, ze kwam dicht tegen mij aan en gaf mij een zoen op mijn mond. Ik beantwoordde haar zoen en al tongend begonnen we elkaar uit te kleden. Zodra ze mijn pik te pakken had begon ze er aan te trekken en mijn handen vonden de weg naar haar kutje. Ze droop van het geil en ik vingerde haar in geen tijd naar een krijsend orgasme. Ze spoot geil uit haar kut en zakte door haar knieën. Bij mij was het beest los. Ik hielp haar recht zette haar omgekeerd tegen een boom en ramde mijn snoeiharde knuppel in haar soppende kut. God wat was ze strak. Ik beukte ongenadig hard en haar geil droop langs mijn benen ze kreunde aan een stuk en liet zich hard neuken. Ik kneep regelmatig lekker in haar tieten en niet veel later begon haar kutje mijn pik te masseren. Haar eerste hoge gilletje toen ze weer kwam, liet mijn vulkaan uitbarsten en ik schoot zinderend mijn zaad in haar geile kut. Kreunend zakten we tegen elkaar, ze kijkt mij geil aan en kreunt “dat was lekker zeg, ik heb nog nooit echt sperma in mijn kutje gehad!”

“Wow echt niet?”

“Nee, maar ik hoop dat je mij nog vaak neukt.”

“Nou dat komt wel goed hoor” glimlach ik. We beginnen terug te gaan en als we langs de vallen lopen zit er een soort grote kip in. Ik snij de hals door en we nemen hem mee. Angela plukt nog wat fruit en we lopen triomfantelijk terug naar de anderen. Toen we aankwamen, kwam Marina aan gerend en omhelsde Angela. De dames gingen voor mij uit maar door de wind kon ik nog goed horen wat ze bespraken.

“Wow! Angela je ziet er gelukkig uit, je straalt helemaal.”

“Mmm… ja ik voel mij ook fantastisch maar ga mij zo even wassen” en ze liet haar kleren ter plekke vallen en liep met Marina naar de zee.

“Jemig er druipt wit spul uit je kutje Angela,” zei Marina.

“Ja, dat is sperma van die geile bink achter ons.

“Oh… wat geil,” kreunt Marina en ook zij liet haar kleren vallen en ging met Angela richting de zee.

Ik legde de vogel neer bij de rest van onze voedselvoorraad en kleedde mij uit voor de ogen van Mia en Sarah waar ze met grote ogen naar kijken en zette een sprint in richting van de zee waar Angela en Marina naakt aan het zwemmen zijn en met een stevige borstcrawl beland ik tussen hen. Marina stak meteen van wal en zei zodra ik tussen hen in dobberde.

“En was het lekker om Angela te neuken?”

“Zeker” zei ik en de meiden giechelden. Marina keek mij geil aan met haar helder blauwe ogen en vraagt. “Je neukt de rest toch ook wel want je bent de enige vent hier? Dat vind je toch niet erg Angela?”

“Nee, natuurlijk niet, laat jullie maar allemaal door hem neuken.” Ondertussen was Mia ook aangekomen en ik bewonderde haar naakte lichaam. Marina riep gelijk.

“Mia, hij heeft Angela geneukt en volgespoten en dat gaat hij ook met ons doen! Mia gilde enthousiast. “Oh! Ja lekker!” Daarop zetten we koers richting het strand, waar Sarah ook naakt stond pootje te baden. Terug op het strand liep Mia naar Sarah en legde haar uit wat ze net had gehoord. Marina kwam achter mij staan en drukte haar tieten tegen mijn rug. Haar hand vond mijn pik en terwijl de anderen geil kijkend en zichzelf vingerend toekijken begon Marina mij voor hen af te trekken. Dan gaat ze voor mij zitten en begint te pijpen. Angela was ondertussen Sarah aan het beffen en Mia vingerde Angela, het kreunen klonk over heel het eiland. Ik forceer Marina zachtjes tegen de grond en open haar benen, een mooi roze kutje opent zich glinsterend van haar geil. Ik plaats mijn hoofd er tussen en begin haar te beffen, Marina kreunt en laat het gedwee over zich komen. Een harde gil laat mij weten dat Sarah klaar is gekomen en vrijwel direct komt Marina klaar op mijn mond. Ik positioneerde mijn harde pik voor Marina haar soppende kutje en hoorde Mia kreunen.

“Ho! God hij gaat je neuken met die staaf!” Met een harde stoot drijf ik mijn pik in een keer vol in haar. Ze is super nat maar wel lekker strak en haar kutje vibreert zalig. Ik begin haar afwisselend hard en rustig te penetreren. Ondertussen bemoeien de anderen zich er ook mee. Sarah neemt plaats op het hoofd van Marina en laat zich beffen, Mia ontfermt zich over Marina haar borsten en Angela tongt mij terwijl ik even rustig Marina neuk. Dit is fantastisch en mijn geilgehalte is nog nooit zo hoog geweest. Ik begon sneller en harder in Marina te stoten en voelde Angela met mijn ballen spelen en op het moment dat Marina gillend klaarkomt, spuit ik mijn kokende zaad diep in haar jonge geile kutje. Ik houd mijn pik nog lekker in Marina en voel haar kutje mijn laatste zaad uit mijn penis persen. Als ik hem er uit trek storten Mia en Sarah zich op mijn pik die ze schoonlikken en Angela zoog het kutje van Marina uit. Ik hield het niet voor mogelijk maar Mia en Sarah zogen mij weer hard. Ho! God ik werd weer beenhard. Kreunend vroeg ik wie er nu geneukt wil worden, Mia zei “neuk Sarah maar want ik wil je vanavond.

“Oké maar nu anders. Ik ga liggen en gebied Sarah om op mij te gaan zitten. Ze aarzelt een beetje maar haar kut-vocht druipt uit haar kut. Mia begeleidt haar en houdt mijn pik goed terwijl ze Sarah vertelt zich te laten zakken. Sarah liet zich een beetje zakken en mijn eikel verdween in haar grotje, ze neukte echter niet diep. Angela vroeg waarom en ze zei dat ze nog maagd was. “Oké” zei Angela. Ze liep achter Sarah en zei “wacht even.” Sarah werd wel geiler en geiler maar elke keer trok ze terug als mijn eikel tegen haar vlies stootte. Plotseling zet Angela haar handen op de schouders van Sarah en als Sarah zakt duwt ze hard en scheurt Sarah ’s vlies en stoot mijn eikel nu tegen haar baarmoeder. Ik zie een traan uit Sarah ’s ogen rollen en een straaltje bloed en geil lang mijn pik glijden. Dan begint ze te neuken, eerst heel voorzichtig maar als haar kut weer erg nat is komt het beest in haar los, ze neukt hard en praat continue geil als “Mm… lul in mijn kut, ik wil lul in mijn kut.” en “Neuk ik lekker? Je jongste sletje?” (ze was de jongste van de 4 met net 18 lentes). Ze beukt hevig en haar tieten schudden heftig, dan komt ze ongenadig hard klaar en spuit haar kut-sap met kracht uit haar gevulde kut. Ik kwam nog niet want de vorige twee hadden een behoorlijke aanslag gedaan op mijn spermavoorraad maar ik was bloedgeil. Mia besloot mij ook nog te gebruiken en ging op mijn gezicht zitten en liet zich beffen. Mia was net als Angela 26 lentes en haar kutje smaakt zalig ik lik en zuig dat het mij een lieve lust is.

Plots voel ik de kut van Sarah weer verkrampen en Mia kreunt dat ze gaat komen en haar sappen stromen rijkelijk over mijn gezicht. Tot mijn verbazing voel ik mijn orgasme opkomen en als Sarah klaar gekomen vol over mij heen zakt spuit ik recht in haar baarmoeder. Sarah krijst. “Hij maak mij zwanger” en springt een beetje paniekerig op, maar de anderen zien gelijk een klodder sperma uit haar kut stromen en roepen: “Te laat, zijn zaad zit in je!” Sarah kijkt een beetje sip maar ook geil en komt dicht bij mij en fluistert “maar ik vond het wel erg lekker toen ik je zaad in mijn kutje voelde spuiten:” “Is goed hoor lekker ding” zeg ik, “als je meer wil zeg je het maar.” We gingen ons wassen in de zee en daarna gingen de dames de vogel die ik gevangen had klaarmaken en ik begin aan onze woning. Wel iets dieper het woud in, ik wilde niet gemakkelijk door inboorlingen gezien worden. Het werd een boomhut en toen de dames klaar waren met het eten had ik de basis al klaar. We aten zalig en ik met een prima uitzicht want ze hadden alleen een soort rieten rokje aan, maar 8 blote tieten leidden mij wel een beetje af.

Na het eten ga ik gauw verder. Het is ondertussen rond 3 uur s ’middags en ik wou de boomhut voor zeven uur s ’avonds klaar hebben. Af en toe kwam een van de dames kijken en krijg ik lekker kusjes. Om half zeven heb ik een hut met 3 kamers ongeveer 3 meter boven de grond en palmbladeren dak. De meiden komen ook en beginnen gelijk alles in te richten. Om half acht werd het donker en besloten we te gaan slapen en ik had al redelijke bedden gemaakt met bladeren en zacht gras. Ik sliep in een kamer en dames in een andere kamer. De grootste kamer werd benoemd tot huiskamer. Ik lag nog maar net of ik voelde iemand naast mij en tegen mij aan kruipen. Twee flinke borsten drukten zich tegen mij aan en in het maanlicht zag ik Mia over mij heen buigen. We begonnen te tongen en Mia begon mijn pik te masseren, ondertussen gingen mijn vingers op onderzoek uit tussen Mia ’s benen. Als ik haar klitje aan het bewerken ben kreunt ze

“O! God op de universiteit wou ik al geneukt worden door jou.”

“Ja, jullie zijn allemaal geile sletjes hé!”

“Ja, we zijn zo geil, je mag alles met ons doen.” Ik voegde de daad bij het woord en duwde haar hoofd naar mijn pik en gebood haar te pijpen. Mm… God dat doet ze goed… ze neemt hem soms bijna helemaal in haar mond en het is toch 23 cm. Ik besluit dat ik haar ga nemen en gebied haar op handen en voeten. Ik ga achter haar staan en ram in een harde knal mijn volle 23 cm in haar kut.

“Hier slet! Dat wil je toch?” en ze kreunt. “Ja, neem mij, neem je sletje, neuk mij” en ik neuk haar hard. Al snel komt ze krijsend klaar en kort erop nog een keer. Mijn pik is erg glibberig en als ik even terugtrek krijg ik een idee. Ik trek hem er uit en net als ze om kijkt waarom ze die harde pik niet meer in zich voelt. Voelt ze dat ik haar sterretje spreid en mijn pik bij haar darmen naar binnen glijden. Door het vele kut-vocht op mijn pik gaat het gemakkelijk en ik begin in haar kont te neuken, ze vingert zichzelf en laat echt alles met haar doen. Dan hoor ik dat ze komt en ik voel haar kutje via de dunne tussenwand samentrekken. Mijn zaad borrelt en ik loos diep in haar darmen.

We vallen in slaap terwijl ik nog in haar zit, want we zijn best uitgeput van de dag en alle seks.

Peter de Grote

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *