De eerste dag

Graag wil ik nog één van mijn ervaringen delen met zovele anderen…

Wij zijn ondertussen al meer dan 25 jaren heel gelukkig samen en hebben al vele watertjes doorzwommen. We hebben goed dagen gekend, slechte maar ook al heel goede ook. We hebben samen al verschillende langeafstand reizen gemaakt en hebben er al het één en het ander meegemaakt. Jef, mijn vriend dus heeft zowat overal waar hij komt de allergrootste moeite om zijn kleren aan te houden. Zodra de temperaturen wat beginnen op te lopen en hij ergens een strandje of afgelegen plaats vindt, gaan zijn kleren snel uit.

Zo hebben we ook al diverse continenten bezocht en enkele jaartjes geleden was het onze eerste keer Mexico geworden. Daar zouden we verblijven in een hotel met 5 sterren van een gerenommeerd hotelketen. We hadden er onze kamer pas toegekend gekregen en zowat het eerste wat Jef al uittrok was zijn kledij. Het is er dan ook warm en zeer vochtig en vervolgens ontdeed ik mijzelf, na zo’n lange trip ook van mijn overtollige kleren. Jef opende al de terrasdeur en stapte op het terras om een zicht te krijgen over het domein. Vanop ons terras hadden we een prachtig zicht over het terrein en een adembenemend zicht op de zwembaden met daarachter het azuurblauwe water van de zee. Jef riep me even om ook van dit mooie uitzicht te komen genieten. Ik vertelde hem dat ik naakt was en zo niet het terras wilde opstappen.

“Het kan heus geen kwaad hoor, ik zie verder niemand op de voor ons liggende terrassen staan of liggen”. Even mijn moed bijeen gegrepen en zo stapte ik op ons terras wat verder uitgerust was met glas.

Het zicht was er ook adembenemend. Eerst nog even snel terug binnen om van dit spektakel een blijvende herinnering te maken. Na wat foto’s te hebben gemaakt trokken we terug naar binnen want op het terras liep de temperatuur aardig op. Pas op de avond wilden we onze koffers uitladen en wilden zo snel mogelijk naar het strand. Jef gaat het liefst naar het strand omdat hij dan hoopt ongeschonden zijn zwemkledij te kunnen verwijderen.

Even snel de koffers open, de zonnemelk en zwemkledij gezocht en nog even langs de balie om onze handdoeken voor het zwembad/strand op te pikken. Jef vertelde me ook dat het was toegelaten om topless te zonnebaden aan de zwembaden. Ja, dat zal wel maar blijkbaar had hij al enkele dames aan het zwembad zien liggen vanop ons terras. We stapten langsheen het zwembad richting strand en inderdaad waren er toch veel dames die er lagen te genieten van de zonnestralen op hun ontblote borsten. Jef stapte al direct door naar het hagelwitte strand en azuurblauwe water uitkijkend naar een iets afgelegener plaatsje waar we rustig zouden zonnebaden. Daar had hij een plaatsje gespot nabij het hotel ernaast wat ook van dezelfde keten was. Al snel werden onze handdoeken uitgespreid op de comfortabele strandstoelen. Nog even wat extra zonnemelk smeren en ik zou even naar het witte strand kijken aan de prachtige waterkant. Jef zei me nog om mijn bikinitop al te verwijderen maar ik wilde deze nog even aanhouden vooraleer ik had gezien of dit op het strand ook was toegelaten. Jef wilde al even zijn plaatsje bestuderen. Na even aan de waterkant te hebben gewandeld en ik meerdere meiden topless had liggen zien zonnebaden en zwemmen verwijderde ik al snel ook mijn bovenstukje. Nog even verder wandelend richting omliggende hotels keerde ik even later terug naar ons stekje.

Daar aangekomen bleek Jef er al te liggen zonnebaden in vol ornaat. Ik vertelde hem dat naakt zonnebaden hier niet is toegelaten maar hij vertelde me dat ze dit maar persoonlijk tegen hem moesten komen vertellen. Zo is hij nu eenmaal. Nog even mijn bedje op zodat het opspattende water mijn benen en bikinibroekje kan drogen. Onze bedjes staan pal naast elkaar en Jef kan het niet nalaten om speels even in mijn harde tepels te knijpen. Deze waren al hard maar springen nu echt in het oog. Na nog even op onze bedjes te hebben vertoefd was het bijna middag en gingen we terug richting kamer om ons te kleden om de eetzaal binnen te kunnen. Bad kledij is ten strengste verboden in de eetzalen omwille van de dure en mooie infrastructuur van het etablissement. Snel even een kleedje uit de koffer en een string en een short met hemdje voor Jef.

Daarna hebben we lekker genoten van het voortreffelijke eten wat er werd opgediend. Na gegeten te hebben konden we dan terug naar de kamer om ons opnieuw in te smeren tegen de felle zonnestralen in Mexico. Op de kamer aangekomen ontkleedden we ons en begon ik mijzelf reeds in te smeren. Jef was in de fauteuil gaan zitten en hield me in de gaten. Ik zag ter hoogte van zijn stijve penis dat er zich een lichte zwelling vertoonde en zag een druppeltje voorvocht verschijnen. Ik stopte even en vroeg hem of hij zin had. Hij beaamde dit en ik verplaatste me naar het grote bed van de kamer, ik plaatste me hierop op mijn knieën met mijn kontje in zijn richting zodat Jef een mooie blik had op mijn achterste. Ik hoorde hem recht veren uit de fauteuil en kwam naar het bed toegestapt.

Zijn beide handen gleden over mijn rug en nek en begon deze zachtjes te masseren. Zachtjes van boven naar onder en terug niet vergetend om verder te gaan en zo ook even mijn kontkaken mee te masseren. Af en toe dwaalt zijn vinger verder naar mijn sterretje toe. Jef vangt een druppel van zijn voorvocht op met zijn vinger om mijn sterretje te bevochtigen. Er ontsnapt mij een licht kreetje als hij het voorvocht uitstrijkt rondom mijn sterretje. Terug masserend naar boven komend vergeet Jef ook niet de zijkanten van mijn body en voel zijn handen afzakken om mijn neerhangende borsten te omvatten. Mijn al stijve tepels worden nu enkel maar harder en nog gevoeliger. Hij vangt ze beide tussen zijn vingers en geeft er een flinke knijp in. Het signaal voor mij, want hiervan word ik verdomd supergeil.

Ik draai me om en zie Jef zijn omhoog staande paal voor me. Hij lijkt flink opgewonden te zijn en ik begeef mijn mond naar zijn pik toe. Ik lik het voorvocht van zijn eikel en omvat de volle lengte van zijn penis met mijn rechterhand. Met de linkerhand begin ik rond zijn scrotum te draaien en vergeet niet het plaatsje tussen zijn ballen en aars. Ik hoor hem al brommen boven me. Teken dat hij het heerlijk vindt en ik kan verdergaan. Ik tracht de volle lengte van zijn penis in mijn mond te nemen en hoor hem zwaar hijgen boven me. Plots zegt hij me te stoppen want zijn orgasme meldt zich aan. Hij duwt me het bed op en ik kom ruggelings op het bed liggen. Hij komt naar boven en begint me hartstochtelijk te tongzoenen. Onze tongen lijken een gevecht uit te oefenen en het speeksel vloeit rijkelijk in ieders mond. Daarna zakt hij via mijn oorlelletje en nek richting opstaande tepels. Deze tracht hij met zijn lippen plat te drukken maar ze zijn keihard deze keer. Zo opgewonden en kletsnat was ik. Via mijn buik komt hij dan bij mijn kale poesje. Hij kan de geur van mijn geilheid al ruiken.

Zachtjes neemt Jef één voor één mijn openstaande schaamlippen in zijn mond en tracht er lichtjes aan te trekken. Met zijn tong opent hij verder de ingang van mijn poesje en tracht deze er zo ver mogelijk in te steken. Ondertussen ben ik gestart met het extra verwennen van mijn stijve knoppen. Ik open mijn benen verder om hem meer toegang te verschaffen. Plots stopt hij, kijkt me aan hoe ik mijn borsten en tepels lig te bewerken en glimlacht. Hij komt naast me liggen en start het tongzoenen opnieuw.

Ik proef de smaak van mijn eigen poesje op zijn mond en tracht hierdoor zoveel mogelijk van mijn geile poesje op te nemen. Ook zijn kin lik ik overvloedig. Daarna duikt hij terug op weg naar mijn poesje, hij begint me opnieuw te likken en ik ben zo opgewonden dat mijn eerste orgasme zich snel aanmeld. Ik krijs het uit en tracht Jef met zijn haren op mijn poesje te blijven drukken. Zijn tong draait doorheen mijn openstaande poesje. Na even bekomen te zijn start hij voor ronde twee. Kusje, likjes en stevige aanvallen op mijn kittelaar wisselen zich af. Gelukkig kan ik gemakkelijk meermaals orgasmen krijgen na elkaar. Het tweede en derde orgasme volgen even later. Ik houd het niet meer.

Graag wil ik nu zijn stijve pik in mijn poesje. Ik maan hem aan me lekker te neuken maar Jef lijkt niet te reageren. Ik zie hem liggen met zijn stijve opstaande pik maar hij zegt me om hem rustig te laten wegebben. Hij wil nu niet tot orgasme komen want heeft voor vanavond nog andere ideeën. Ik streel nog even zijn pik, neem hem nog even in mijn mond en na een tijdje verdwijnt zijn erectie volledig. We hebben ons opnieuw ingesmeerd en zijn terug naar het strand toegegaan. Nog wankelend van de orgasmen die ik zonet had beleefd.

Lekker luierend hebben we de namiddag aan het strand verder gebracht. Zoals gewoonlijk hij in zijn blootje maar de hotelgasten die hem hebben zien liggen hebben toch niks aan de directie gemeld. Het verdere verloop van wat Jef nog achter handen hield vertel ik jullie later…

Groetjes,

Grizzly

Graag uw sterrenwaardering en/of reactie onder het verhaal.

Dank u.

Liefs My

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *