Internetdate 3.4

José ging samen met haar kinderen met mij en mijn kinderen op vakantie gaan. Zo goed was onze relatie al. Met ons zessen een afstand van 1200 km afleggen leek ons geen goed idee. Omdat haar kinderen wat ouder zijn, zouden zij naar Corsica vliegen. Hun bagage namen we mee in de auto, zodat hun vluchten goedkoper zouden worden. Met alleen handbagage hoefde niet veel geld aan koffers meenemen betaald te worden. José wilde liever niet rijden, omdat zij mijn auto zo groot vindt. Jammer, want daardoor moesten we af en toe goed pauze houden. Voor de veiligheid kozen we ervoor in twee dagen naar Genua te rijden. José kwam zaterdag al met haar auto naar mijn huis. Zaterdagavond gingen we op tijd naar bed om uitgerust met het rijden te beginnen. Vermoedelijk door de spanning van op vakantie gaan, konden we allebei niet gemakkelijk in slaap vallen.

“Ik zal je wel afleiden,” zei José.

Ik was benieuwd wat er zou gebeuren. Zacht glipte José uit bed en trok snel een duster aan. Zo ging zij voor het voeteneind staan en begon zwoel te bewegen. Met haar handen streelde zij over de duster over haar borsten, liet een hand erin gaan en wreef zichtbaar over haar borsten. Na een paar minuten ging zij op het bed staan. De ceintuur van de duster maakte zij los. Af en toe kon ik een glimp van haar borsten of kruis zien. Zwierig bewoog zij licht heen en weer. José trok het laken van mij af, waardoor zij kon zien dat mijn lul aan het groeien was. Ik kon even haar borsten in volle glorie zien. Verleidelijk heen en weer deinend liet zij de duster langzaam van haar schouders glijden, hield hem nog even rond haar middel tegen en liet hem toen helemaal vallen. Mijn prachtige vrouwtje zag ik nu helemaal bloot. Mijn lul was heel hard geworden. José ging door de knieën en deed of zij mijn lul in haar mond zou nemen. Helaas beperkte zij het tot blazen op mijn eikel, die er meteen op reageerde.

“Je hebt er zin in gekregen, he?”

In plaats van mij te pijpen kroop zij over mij heen, gaf mij een heerlijke, diepe en natte tongzoen en kwam toen met haar kruis boven mijn lul zitten.

Met de woorden. “We moeten niet te lang bezig blijven, anders kruip jij morgen slaperig achter het stuur” voegde zij de daad bij het woord en zakte op mijn lul. Nu ik haar enkele maanden ken, weet ik dat José heel goed is in het subtiel gebruiken van haar kutspieren. Zachtjes bewoog zij op en neer zoals zij dat lekker vindt en daarbij pulseerden haar binnenste spieren. Wat was dat een lekker gevoel! Met een duim streelde ik over haar kruis, af en toe voelde ik haar klit. Na een paar minuten trok zij mijn hand weg en legde mijn armen langs mijn hoofd. Haar volle borsten streelden zo mijn borst. Ik kon haar harde tepels voelen. Heerlijk.

José ’s bewegingen werden langzaam iets heftiger. Ook bij mij begon het te borrelen. Hoewel ik dit standje één van de lekkerste vind, was het mij nog nooit gelukt om zo ook bij José klaar te komen. Het leek wel of José voelde dat er vanavond meer stond te gebeuren. Hoewel zij al zwaar hijgde, bleef zij de situatie onder controle houden. Zij voelde dat mijn lul steeds steviger begon te kloppen.

“Oh… ik houd het niet meer, ik ga klaarkomen. O… ja… ha… ah” en trillend ging José nog een paar bewegingen op en neer. Haar woorden waren ook voor mij genoeg. Terwijl José bijna stopte met bewegen, bewoog ik des te heftiger. Ik wilde zo klaarkomen. En na een tiental heftige bewegingen voelde ik; ja het gaat lukken. Ik spoot haar kut vol en kreunde zachtjes. Met mijn lul nog in haar kut bleef José nog een paar minuten op mij liggen. Toen mijn lul helemaal slap was geworden, gleed zij ervan af en kwam naast mij liggen, met haar hoofd nog op mijn borsten.

“Dát was lekker,” zei ik tegen haar. Allebei voelden we ons nu loom en zo liggend vielen wij snel in slaap.

Zondagochtend vertrokken we pas om tien uur, omdat we vergeten waren de wekker te zetten. Voordeel was dat ik uitgerust begon te rijden. In Zuid-Duitsland vonden we een hotelletje voor de overnachting. Mijn kinderen waren druk en sliepen in een kamer naast de onze met een verbindingsdeur ertussen. Voor ons leverde dat een beperking.

Maandag kwamen we al rond drie uur in Genua aan. We hadden via bol.com een hotel midden in de stad gevonden. Door de vroege aankomst hadden wij volop de tijd om door de stad te slenteren.

’s Avonds aten we – hoe kan het ook anders tijdens de eerste avond in Italië – pizza. Onze hotelkamers lagen niet naast elkaar. De kinderen vonden dat best spannend. Voor ons had dat als voordeel dat zij ons niet konden horen als we wat meer geluiden zouden maken. Dat andere hotelgasten ons wel konden horen, vonden wij geen probleem. Andere hotelgasten vonden dat klaarblijkelijk ook geen probleem, want in de kamer naast ons hoorden we niet alleen het bed kraken, maar was het gekreun, gegrom en ge-ooh en ge-aah niet van de lucht. We moesten erom lachen en het maakte dat wij evenmin stilletjes lagen te vrijen. Geïnspireerd door de buren kreeg ik zin om José stevig van achteren te nemen. Het bed kraakte heftig en José liet zich horen. Toen ik ook klaarkwam gromde ik zwaar en diep. Onze luidruchtige buren vonden ons klaarblijkelijk ook te luidruchtig, want er werd op de wand gebonkt en er werd ‘silenzio’ geroepen. Daar moesten wij natuurlijk om lachen. Door drank, vermoeidheid en vrijen vielen we gemakkelijk in slaap. Dit keer hadden we wel de wekker gezet.

Dinsdagochtend stonden we al om half acht in de rij om de veerboot naar Bastia op te kunnen. Half negen voeren we de haven uit en vier uur later reden wij de boot al weer af. We wilden op een camping staan in hét St-Tropez van Corsica: Saint-Florent. Aan de andere kant van de baai vonden we een plaats op camping Acqua Dolce. Hier wordt ‘dolce’ figuratief bedoeld. Het zoute water zou voor zoet vermaak zorgen.

Op de camping kregen we een plek aan het uiteinde van de camping. Er was geen stroom, dus lampen konden we niet aan doen en ons koelboxje konden we niet gekoeld houden. Het mooie was dat we een eigen plekje hadden, waar we naast onze tent ook beide koepeltentjes van de kinderen konden plaatsen. En om het strand te komen hoefden we alleen maar de weg over te steken. Ons simpele plekje vonden we een prachtige stek.

Woensdagmiddag haalden wij José ’s kinderen van het vliegveld van Bastia. Met ons zessen creëerden we ons hoekje op de camping. Het oogde gezellig.

Na een paar dagen begonnen we toch wat te missen: heerlijke seks. Als we bezig gingen, konden alle kinderen dat horen. Mijn puberende dochter riep midden in de nacht een keer; “Er slapen hier nog meer mensen. Ik wil niet weten wat jullie ’s nachts doen”.

Onze ‘seks’ beperkte zich tot zoenen en tongen, meer geluid wilden we niet maken. Ik had al een keer een aanvaring met mijn ook puberende zoon gehad. Hoewel José ‘s kinderen een paar jaar ouder zijn, zouden haar jongens ook niet in onze activiteiten geïnteresseerd waren. Hoe konden we dat oplossen?

Een ochtend waren wij al vroeg wakker. Het was nog geen acht uur. De kinderen sliepen allen nog diep. Op het strand was het stil en verlaten. Doordat wij veel geslapen en niet gevreeën hadden, waren we te actief om nog langer te blijven liggen. Ik kreeg het wilde idee om te gaan zwemmen. José vond dat een goed idee. Heel zachtjes trok zij haar bikini aan en ik mijn zwembroek. Gewapend met een handdoek slopen we de tent uit, klommen over het lage hek van de camping, staken de weg over en liepen toen op het strand. Al op het zand kon je ons niet meer horen lopen. Om te voorkomen dat de kinderen ons zouden horen praten, liepen we wat verder weg van de tent. Bovendien kwamen we zo in het zonnige gedeelte van het strand, bij de camping lag het strand nog in de schaduw. Op ruim 200 meter van de tent vleiden we ons bij de rand van het water neer. We zaten een beetje achter een struik, waardoor wij vanaf de camping of vanaf de weg nauwelijks te zien waren. Loom gingen we op het strand liggen. Geen kip te bekennen.

“Ik doe dat strakke ding af,” zei José. “Bovendien zie je hier overdag ook genoeg vrouwen zonder bovenstukje”.

“Maar zo lekker als jij zijn er niet zoveel,” reageerde ik.

“Slijmerd!” was haar reactie, maar toch kreeg ik een dikke, liefdevolle zoen. “Jij mag mij dan heel lekker vinden, maar jij geeft je ogen op het strand goed de kost. Als er een mooie meid voorbij komt, dan komt zij niet ongezien bij jou voorbij gelopen”.

Lachend moest ik dat beamen.

“Maar zo als jij er nu bij ligt, met die fantastische borsten van je, daar kan ik nu echt niet van afblijven hoor”.

Zachtjes streelde ik over haar buik en langzaam ging mijn hand naar boven. José vond het heerlijk. Van genot kromde zij haar rug, waardoor haar borsten nog meer naar voren kwamen. Toen ik met een hand een tepel streelde en de andere tepel in mijn mond nam, werden haar tepels meteen stijf en groeiden. Een paar keer in de tepels knijpen was voldoende om een kreun te ontlokken. Wat is het toch heerlijk als vrouwen wat grotere borsten hebben. Voor hetzelfde effect moet je wat harder knijpen en vrouwen met grote borsten lijken dat meer te waarderen dan vrouwen met kleine borsten, zo is mijn ervaring. Van vrouwen met kleine borsten kreeg ik wel eens de opmerking: “Het zijn geen aan/uit-knoppen”.

Nou, ik heb ervaren dat heel wat vrouwen stevig knijpen heerlijk vinden en José is er gelukkig één van. Van haar borsten gleed mijn hand over haar buik naar beneden. Plagend kwam ik gevaarlijk dicht bij haar kruis, maar raakte het niet aan. Ik sloeg haar benen over en begon met beide handen strelend bij haar voeten. Langzaam gingen mijn handen omhoog. José ‘s ademhaling hoorde ik toenemen, hoe hoger ik kwam. Ze drukte zelfs haar kruis naar mijn handen toe en dat was voor mij een teken om er juist van weg te bewegen. Haar plagend genoot José van mijn strelingen. Om mij de toegang te vergemakkelijken spreidde zij haar benen. Ik moest vooral de binnenkant van haar benen strelen of licht krabben. De dikke pezen in de lies zag ik aanspannen, waardoor de holtes in de liezen groter worden. Ik vind dat een enorm geil gezicht. Vanuit de liesholtes gleden mijn vingers langzaam naar haar kruis. Ik drukte het kruis dicht, ging er niet in, maar zo stimuleerde ik haar klit wel enorm. José kneep in het zand. Ze moest iets doen. Na haar zo een minuut of vijf verwend te hebben, trok ik haar broekje iets opzij, zodat haar kut bloot kwam te liggen. Zachtjes blies ik erin en eromheen ontstond kippenvel. Met één lange haal likte ik over haar kut.

“Ga door, ga door,” stimuleerde zij mij. Met lange halen bleef ik haar minutenlang verwennen. Haar heupen begonnen steeds onrustiger te bewegen. Haar ademhaling werd onrustig gehijg. Het tempo nam toe, mijn lik-tempo bleef laag; ik likte met lange halen. “Neem mijn klit in je mond,” smeekte José. Ik stelde dat nog even uit, waarmee ik haar nog gekker maakte. Ter ondersteuning van haar woorden drukte zij met een hand mijn mond op haar kut. Toen gaf ik toe aan haar wens. Ik nam haar kleine piemeltje – want zo groot leek haar klit wel in opgezwollen toestand – in mijn mond en begon er heftig aan te zuigen. Toen kwam er iets wat ik bij haar nog niet had meegemaakt; spuitend kwam ze klaar! Kletsnat werd ik. Na de ontlading zakte José op het strand, de gekromde rug was weg, de spanning had een uitlaatklep gevonden.

Na een kwartiertje leek José bijgekomen te zijn van de inspanning. Zij draaide zich naar mij toe en begon mij te strelen. Ook eerst mijn buik en borst. Kort beet zij in mijn kleine tepeltjes, wat mij een schokgolfje door mijn lijf leverde. Na eerst mijn gezicht gestreeld te hebben en mij lang gezoend te hebben, gleden haar handen langzaam naar beneden. Bij mijn zwemboek aangekomen doken zij erin zonder mijn lul vast te houden. Aan de onderkant kwamen haar handen er weer uit om nu mijn lies heerlijk te kriebelen. De ene keer werkt dat enorm ontspannend en wordt mijn lul slap, de andere keer bouw ik een enorme spanning op en wordt mijn lul keihard. Vandaag gebeurde het laatste. Na een paar minuten stopte José ermee en nestelde zij zich aan mijn voeten. Ik kreeg nu de behandeling die ik daarstraks aan haar had gegeven. Ik kon mijn benen niet wijd genoeg spreiden, zo genoot ik van deze behandeling. Mijn zwembroek bleek inmiddels te klein en ook dat zag José. Zij kwam op haar knieën en likte plagend over mijn eikel, die ruim uit mijn zwembroek stak.

Ze stroopte mijn zwembroek naar beneden en nam toen mijn eikel in mijn mond. Keer op keer likte zij over het gevoeligste plekje. Nu was ik degene die onregelmatig en diep begon te hijgen. Mijn buikspieren spande zich ritmisch, telkens van mijn middenrif naar mijn kruis toe, alsof ik nog meer bloed in mijn al keiharde lul wilde pompen. Nog even en ik zou klaarkomen. Dat vermoedde José ook, want zij stopte het likken. Toen mijn lul niet meer klopte pakte zij hem opnieuw met haar mond op en hapte hem helemaal naar binnen. Tot in haar strot kwam mijn lul. José moest kokhalzen om het te kunnen verwerken. Maar zij hield vol. Met haar op en neer bewegende hoofd neukte ik haar als het ware in haar keel en die zat strak gespannen om mijn lul. Het duurde niet lang of mijn lul begon weer te kloppen. Nog even en dan…

In de verte hoorden wij stemmen. José stopte prompt met pijpen en stopte mijn stijve in mijn zwembroek.

“Kom, we gaan het water in, anders zien die mannen nog dat jij een te kleine zwembroek aan hebt”.

Lachend liepen we het warme zeewater in. Heel langzaam werd het dieper. We moesten zeker honderd meter de zee inlopen en toen pas stonden we tot aan ons middel in het water. Ik tot aan mijn navel, José tot aan haar borsten. In het water genoot ik weer van het zicht op haar borsten. Ik nam José in mijn armen. We zoenden elkaar zo een tijdje. Mijn lul was wat slapper geworden en dat had José ook gevoeld. Met haar heupen wreef zij over mijn lul, die daardoor snel harder werd. Toen die weer hard was geworden, trok José mijn zwembroek naar beneden. Mijn zwembroek bleef boven mijn knieën hangen, omdat ik met gespreide benen stond. José deed onder water iets bij haar kruis en kwam toen dichter bij mij staan. Zij sloeg haar armen om mijn nek, trok zich aan mij op, spreidde haar benen om mijn benen heen en liet zich toen langzaam zakken. Met een klein beetje hulp van een hand zorgde zij ervoor dat mijn lul bij haar naar binnen ging. Dieper en dieper zakte zij, totdat mijn lul helemaal in haar kut zat. Het water maakte dat zij goed te dragen was. Langzaam bewoog zij op en neer. Wat was dat een genot. Doordat zij zich telkens omhoog werkte door haar benen aan te spannen, trok ook haar kut strak. Zo goed was ik nog nooit geneukt. Tongzoenend hebben we zo zeker een minuut of tien gestaan. Vanaf het strand zou moeilijk te oordelen zijn of wij alleen zoenen of meer deden. Maar toen hield ik het niet meer.

Ik pakte José stevig bij de heupen en begon stevig in haar te beuken. Na een minuutje voelde ik een trilling door mijn benen gaan en spoot ik mijn lading ik haar kut. Ik wist nog een paar bewegingen te maken en toen werd ik volkomen slap. Mijn benen begonnen te trillen, ik kon niet meer staan en ik zakte dieper in het water. Ook José ging hierdoor kopje onder. Jemig, wat was dit lekker. Verliefd keek José mij aan en streelde mijn gezicht. Na nog een diepe, lange tongzoen keerden we terug naar het strand. We droogden ons af en liepen terug naar de tent.

Terwijl de kinderen langzaam wakker werden, zetten wij alles klaar voor het ontbijt. Ik kocht ik nog wat vlees en eieren in de camping-market. Eieren hadden wij nu zeker nodig. Na het ontbijt zeiden wij dat een traditie was geboren. Vragend keken de kinderen ons aan.

“Ja, jullie mogen iedere ochtend uitslapen. Wij zwemmen dan eerst en zorgen erna voor het ontbijt”. Nog acht dagen voerden wij de nieuwe traditie uit en ‘zwommen’ elke ochtend op dezelfde heerlijk manier.

Rosoberto

Graag uw sterrenwaardering en/of reactie onder het verhaal. En/of eventueel rechtstreekse mail met schrijver. Dank u.

Liefs My

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *