Een ABC op vakantie

Wat is er lekkerder dan op vakantie te zijn in een exotisch oord, duikje maken, biertje drinken en ’s avonds met een schoonheid in bed te duiken… juist dit alles en dan met twee schoonheden in één bed te liggen. En weet je wat de overtreffende trap is… wanneer nummer drie erbij komt. Dit overkwam mij op een duikvakantie in Egypte.

Ik had een drukke tijd gehad, en zou mij eens verwennen met een goede week ontspanning, goed hotelletje, lekker eten, duikuitrusting mee en ’s morgens op een boot stappen om die dag een paar keer heerlijk in het water te ontspannen rond prachtige gekleurde koraalriffen met een verscheidenheid aan vissen, of een duik naar een wrak dat door wat voor reden ook was gezonken en op de bodem een diversiteit aan leven rond zich verzamelden.

Na een gelukkig rechtstreekse vlucht vanuit een natte herfstachtige Brussel, was de warmte in Hurghada een aangename welkom. Dus maar snel de koffers verzamelen, daarna visum betalen paspoort controle en naar de uitgang op zoek de transfer richting hotel.

Bij de uitgang mannen met een veelheid aan bordjes met namen van allerlei resorts en hotels. Maar snel had ik de mijne gevonden, en de Egyptenaar vertelde in goed Engels dat er meerdere passagiers meereden. Een pas getrouwd stel melde zich ook net als twee mannen die al druk discussieerde met wat ze al niet zouden zien onder water. Na tien minuten wachten stelde onze chauffeur voor ons vast naar een van de twee wachtende busjes te brengen, en daarna terug te gaan om de overige drie gasten op te halen die hij nog niet gevonden had. Eén taxi werd gevuld met het stelletje en de twee mannen en kom vertrekken. Ik moest maar vast in de andere taxi plaatsnemen en even wachten dat de andere drie gasten zich ook melden bij onze Egyptenaar. Na nog een kwartier wachten begon ik het wel genoeg te vinden en vroeg of we niet konden vertrekken.

“Please two minutes?” en de man keek me vragend aan.

“Oke” antwoorden ik. En kreeg daar geen spijt van. Drie schoonheden melde zich bij de taxi, gierend van het lachen met een hoeveelheid bagage voor wel drie weken. Alles werd snel ingeladen en ze stapten ook in.

Een blonde schoonheid kwam naast mij zitten en stelde zich voor als Claire. De twee andere, een roodharige met een vrolijk sproetenkopje en een kort geknipt zwartharige, een echt lachebekje zetten zich voor ons in het taxibusje en stelde zich voor als Astrid en Bianca.

Mijn buurvrouw verontschuldigde zich dat ze zoveel later waren, maar de douane had ze gecontroleerd omdat er zo’n zoemend geluid uit de bagage kwam van Astrid.

“Ja” zei ze “haar torretje bromde, had schijnbaar honger” En alle drie barsten ze weer in het lachen uit, tranen bingelden over hun wangen. Een beetje vreemd scheen ik hun aan te kijken, ook niet helemaal begrijpend.

“Nou kijk” zei Bianca “mijn buurvrouw hier” en knikte naar Astrid “heeft haar vriendje meegenomen, heet Torretje met z’n achternaam en Vibra met voornaam” en ze barsten weer in lachen uit, “en toen de douanebeambte deze uit de koffer viste kreeg hij zo’n boei, liet hem toen ook nog vallen, en Tarzan bleef maar dansen op de vloer.

Een andere medewerker heeft het snel opgeraapt, afgezet en weer snel in de koffer terug gestopt en we moesten maar snel doorlopen” snikte ze nog, “ik geloof dat ik een natte broek heb van het lachen”.

“Zal niet de laatste zijn” zei Claire, en keek me ondeugend aan.

Ondertussen waren we al bij het hotel aangekomen en werden verwelkomd door de eigenaar. Na het inschrijven werden we uitgenodigd voor een welkomstdrankje aan de bar, wat meteen een gezellige happening werd. De dames waren niet vies van een glaasje wijn en de eerste fles was al snel leeggemaakt en ik begon de alcohol al aardig te voelen. Ik zei dat ik me nu naar zo’n reis wel even wat wilde opfrissen en even een uurtje rust ging pakken tot het avondeten, om daarna nog een afzakkertje te pakken.

Dit vonden de reisgenoten ook een goed idee, en we vertrokken naar de kamers waar door het hotelpersoneel de koffers al waren neergezet.

Ik stap mijn kamer in en blijf verbaasd staan. Mijn vlammend rode medereizigster lag al languit op bed en keek me weer ondeugend aan.

“Waarom een tweepersoons kamer alleen gebruiken” zei ze, “dit is toch veel gezelliger, we vonden dat je gezelschap nodig had. We hebben geloot en voor vannacht heb ik gelukkig gewonnen, en maar goed ook want Torretje heeft geen zin meer, zijn energielevel is bijna nul”. Ze staat op en begint zich langzaam uit te kleden. “Kom jij ook, je wilde je toch opfrissen, doe ik lekker mee” en stapt de douche in. Ik kleedde mij ook snel uit, en stapte er ook in. Ze stond met de rug naar me toe zich in te zepen, ik nam de zeep over en begon haar schouders in te zepen, steeds lager en meer naar voren langs haar borsten naar rug weer buik naar billen, ze begon licht te kreunen toen langs haar benen naar beneden en tussen haar dijen weer naar boven ging en haar bijna kale venusheuvel ligt masserend waste. Ze draaide zich om en kuste me vol op de mond, onze tongen speelde met elkaar als twee dartelende puppy’s. Haar handen begonnen mij ook te verkennen, zij pakt mijn tepels ik de hare en samen pakten we ze tussen duim en wijsvinger en zacht knijpen we erin. Een tinteling verspreide zich naar mijn lies en een geilheid ontsproot zich, ook Astrid begon in haar hals te kleuren, en hoe lager mijn handen haar lichaam verkende hoe langer en dieper de kreunen ontsnapte uit haar keel. Toen ik door haar rode krulletjes kroelde, haar knopje beroerde en haar lipjes streelde, pakte ze me vol in mijn kruis. Ze zakte door haar knieën nam mijn paal die al behoorlijk op oorlogssterkte was gekomen met twee handen vast en gaf er korte rukjes aan, en met haar tong begon ze mijn eikel te strelen, plots nam ze hem vol in haar mond en begon als een bezetene te pijpen. Hemels was het, de complete sterrenstelsel trok langs mijn ogen voorbij, mijn pik bleef maar groeien.

Ze stopte, draaide haar rug naar mij toe drukte haar billen tegen mij aan, nam mijn pik van onderaf in haar hand en leidde deze naar haar hunkerende grotje. Ze was zo geil nat dat mijn pik in één keer naar binnen gleed ik zat tot mijn ballen in haar kutje en als een bezetene begon ze te stoten.

“Neuk me, ik was al geil in de taxi, als je toen naast me zat had ik je al niet met rust gelaten, dus nu wil ik dat je me volspuit, laat die heerlijke sappen komen”. Na die heerlijke pijpbeurt liet dat niet lang om zich wachten, ik voelde dat ik op springen stond. Ook Astrid was al zover en met een schreeuw kwam ze klaar. Haar kutspieren spanden en masseerde mijn pik en ik kwam klaar zoals ik nog nooit was klaargekomen, ik bleef maar spuiten. Zes, zeven dikke stralen sperma vulde haar heerlijke pruim.

Ze kwam wat tot rust, mijn al wat slap wordende pik floepte uit haar spleet klodders sperma liepen langs haar benen naar beneden. We zoenden en streelden elkaar teder.

“Kom, alles nog even afspoelen, dan gaan we lekker eten, en de nacht is nog lang” zei ze. “De vakantie is net begonnen morgen lekker duiken, eerst in het water, en daarna in bed, en wie dan de gelukkige is…”

“Tja” zei ik, “wie A zegt moet ook B of misschien C zeggen, maar dat zien we morgen wel weer”

BigJohn

How useful was this post?

Click on a star to rate it!

Average rating / 5. Vote count:

No votes so far! Be the first to rate this post.

We are sorry that this post was not useful for you!

Let us improve this post!

Tell us how we can improve this post?

Een reactie achterlaten

Je e-mailadres zal niet getoond worden. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *